Pełna księgowość

Księgi rachunkowe tworzą system informacyjny zabezpieczający działalność finansową firmy oraz pomagający w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych.

Firmom zobowiązanym do prowadzenia Ksiąg rachunkowych proponujemy:

  • prowadzenie Ksiąg rachunkowych i wyliczenie na tej podstawie miesięcznej / kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy,
  • obsługa online lub tradycyjna,
  • sporządzenie ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych,
  • rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów,
  • rozliczanie podatku VAT obejmujące prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT7 / VAT7K,
  • rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz exportu / importu towarów i usług obejmujące wystawianie FV wewnętrznych, prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE, rozliczanie podatkowe dokumentów celnych,
  • sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych obejmujących bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, zestawienie zmian w kapitale zakładowym oraz informację dodatkową,
  • sporządzanie innych zestawień według wcześniej zdefiniowanych kryteriów,
  • dokonanie rocznego rozliczenia podatkowego,
  • sporządzanie pozostałych raportów (raport kasowy, raport finansowy),
  • sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS, oraz zawiadomień do KRS związanych z prowadzoną działalnością,
  • kontrola rozliczeń z kontrahentami, datowanie rozrachunków, informowanie o rozrachunkach przeterminowanych i nierozliczonych,
  • sporządzenie planu kont dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy, opracowanie polityki rachunkowości.